Alive 2007

O daft punk sem že pisal, ta francoski electro / house dvojec občudujem že odkar sem prvič slišal njun prvenec Homework, ki z svojim acid stilom še zdaj počiva pri samem vrhu mojih najljubših plošč.
Legendarni Discovery me je z svojim diskoidnim Chicago housom popolnoma navdušil.
Malce krajši, v primerjavi z prejšnjima dvema Human After All pa je njun French house in electro stil začinl z minimalom in rockom in še po treh letih po izdaji ostaja ena najboljših klubskih plošč nove dobe!
Konec novembra lani pa je izšla tudi njuna druga live plošča, koncert oz. set v živo sta Thomas Bangalter in Guy-Manuel de Homem-Christo odigrala z pomočjo programa Ableton Live, katerega sta upravljala preko JazzMutant Lemur touchscreen padov in Behringer BCR2000 MIDI controlerjev.
Plošča je derivat »best of the best«, sempli in loopi njunih najbolj znanih komadov, »dodatek« (hmm kdo pozna boljšo slo besedo za »encore«?) je deset minutni mix klasik: Human After All, One More Time, Bangalter & DJ Falcon – Together, Stardust – Music Sounds Better with You. Z besedami je težko opisati nadmočnost, po mojemm mnenju, najboljše plošče lanskega leta.  Zato takoj v »trgovine«, za pokušino pa: Encore: “Human After All” / “Together” / “One More Time (reprise)” / “Music Sounds Better with You”

Za dodatek pa še dva walpaperja 😉

Shrani.si Shrani.si